Sunday, May 8, 2011

having a night vf them

hola readers *lau ade . mlm ni an , de story best sgt . nk tw ke ? tk nk tw tk pe , tk kesah pun . lau nk tw , bce ler . hehehe .

dlm kul 8 lbih td , abg farit *getik aku abg , ajk aku g expo . aku pun on je lh . alangalang aku dah pening bce buku lamelame . ktorang g ler expo . farit ckp ade cabutan bertuah . yelahh an , aritu ktorang dah g skali , beli baju . ne tw nombor naek . tp , aku lupe bwk krtas tu . hahah . tk kesah pun . cabutan bertuah start kul 10 . farit berie ajak aku g awal , bingai . lastlast , kdai mkn akhir nye . mkn ais kacang je . farit belanje . heheh . tk lame pas tu , ismet gn megat join . sembang gn dyorang , aku tak phm lgsg . ape dyorang sembang , bnde merepek . aku diam je lahh . ktuk orang ag . hahaha . dah puas smbang , kul 10 bru g expo lik .

sampai je expo , rmai dak skul aku ade . segan nye . aku da ler nafikan aku kapel gn farit , tp kuar gk gn dye . mmg tk de org nk cye lahh ble nmpk aku gn dye . dh ler baju samesame itam . bingai tul . aku dh naek rimas dh dok kt expo tu . gn panas nye , gn dak skul rmai . errrgg . sabo je lahh . gh syok rondaronda kt citu , hafiz gn naim join gk .

cabutan bertuah pun bermula . sian megat . berharap sgt nk dpt motor . tp malang nye , tak dpt . heheh . lepak gn dyorang best sgtsgt . otak sume tak betul . td , baru aku prasan , ismet smart gk . hahah . aku tk tw ler knp rmai ingt aku kpel gn farit . aku anggap dye mcm abg je . tk lebih pun . rabu ni farit de selection rugby tuk piala agung . hope dye dpt . y ismet , gh hangat bercinte . semoge terus berbahagie ye abg . megat ? aku ase bru td dye ckp gn aku . hahaha .

k lahh . sok aku da start examm . wish me luck ok . daaa :)

miela.saje

No comments:

Post a Comment