Sunday, October 2, 2011

sial lah ini bitch !

salam sume :)

ade story hot ni . ade perempuan giler kacau hubungan kawan aku . nak taw sape ? nanti korang taw lahh . hahaha *lough like an evil*

ni , aku share photoscape komen betine tu kat awek kawan aku .



mule-mule aku taknak masuk campur sbb takde kene mengene gn aku . tp , awan mikey tu mintak aku backup awek dye , aku pown back up lahh . dah lame aku tak maki orang ni . amekk ! aku maki puaspuas . hahaha :DD













saje je aku nk share . bg korang beware gn betine tu . mmg kurang ajar itu perempuan .

aku ase kan perempuan ni baru belajar lah ayat GELABAH . sbb lau korang perasan , bape banyak ayat GELABAH dye gune dr ayat laen -___-

jgn ingat cite ni sampai sini je . aku sambungan . kali ni , kat wall kawan aku lakk .


amek kau ! bape banyak komen . tp perempuan tu tak menyerah kalah . dye still lagi nak menang .

tetapi muncullah penyelamat , megat kite ! dye lahh yg maki cukupcukup perempuan garik tu . hahah

last last , perempuan tu terus diam .

KAMI MENANG !

lepas ni dye ckap nk kacau agi . BRING IT ON ! ktorang sentiase ade tuk sesi maki memaki ni . hahaha

thanks korang . korang mmg terer bab maki memaki ni . banyak ayat baru aku belajar . hahah

miela.saje

No comments:

Post a Comment