Monday, October 3, 2011

betine giler !

salam sume :)

post kali ni sambungan dr previous post tentang bitch yg sial !

lau sapesape yg tak bace ag post aku yg before , aku cite lah balek .

ade satu betine ni nak rosakkan hubungan kawan aku dgn awek dye , actually abang angkat aku punye hubungan dgn awek dye . malangnye , dye tak taw abang angkat aku ni *awan mikey* banyak member yg boleh back up dye .

lalu tercetus lah perang maki-makian .

kami tembak gune pistol , dye tembak gune senapang .

dye baling bom , kami tembak gune meriam .

dye anta kapal terbang , kami anta roket .

dan begitu lah seterusnye .

betine tu *miz chenta* (nehh ! *fuck*) taknak mengalah . takkan kami senangsenang nk beralah an :P

tengok lahh bape banyak komen yg berjaye dikumpulkan :P


tengok bape orang like .

tengok bape banyak komen :)

banyak kan ?

penuh ler email aku kt yahoo sal itu saje :P

skunk tak taw sape menang sape kalah sbb aku tak masuk dah .

aku penad nk maki hamun betine tu .

memang dasar jalang takde booreeet !

takde sense malu langsung .

huhuhuhu

aku tetap mendoakan kebahagian abg awan mikey n kak darling core . walau ade duri mahupun lautan api , dyorang tetap bersame . dyorang memang sweet couple . sesuai sangat ! harap hubungan dyorang sampai ke jinjang pelamin . aminnn !

miela.saje

No comments:

Post a Comment