Thursday, November 10, 2011

^.^

salam sume :)

status : still counting days for the BIG day

mood : cuak =.=

haha . macam myspace plakk kan ?

sebenarnye , niat utame nak post yg baru ni sbb mila berbangge yg mila ni ade STALKER SETIE .

you all ingt you all jeke ade peminat setie . 

i ade STALKER SETIA you

lagi kelassss :)

ape aku buat , ape cite terbaru aku , kemane aku pegi , dgn sape aku kuar , semua STALKER i taw you . 

i tak sempat nk bg taw , dye dah taw dulu . bangge i !

bukan senang aw nak ade STALKER SETIA yg sanggup amik port sume sal aku , rase macam aku ni artis plakk n dyorang tu paparazzi  ~wooooo

lepas ni stalk lahh lagi . spender gn bra warne ape aku pakai , subjek ape aku da study , aku mandy gune sabun yg mane DAN ekzos moto aku da sejuk ke belum .

HAHA . WEML lahh kowang . 


p/s : you , taw ke WEML tu ape ? lau tak taw , bukak kamus or google translate , cari lahh *lau jumpe lahh* . lau tak taw jugak , gi daftar masuk kelas darjah 6 taw . ti i bayar yuran skolah you :)

No comments:

Post a Comment