Saturday, February 5, 2011

holiday lagi . haha

hello guys . hehe . amacam ? ada baek ke arini ? arini aku happy sgt . mood sntiase ade . walaupun kebelakangan ni panas terik je , tp aku tetap bahagie :P

barubaru ni aku balek umah mak aku . ade kenduri kate nye . aku gn kakak aku pun balek lahh . bile dah smpai , plan laen plak jadi . ari jumaat , g kuala muda . motif ? cari kepah lahh . tp kali ni laen ckit . n lg best dr biase .

disebabkan nak cari kepah kene tunggu air surut , so ktorang pun decide nk gerak g kuale mude kul 5 pagi . diulangi , LIMA PAGI ye murid murid . perghh ! semangat tol family aku . ayah aku kejut aku dlm kul 4.30 . siap segale bende , ktorang pun tunggu y laen (adikadik mak aku) . walaubagaimanapun , (bahasa buku) , ktorang gerak kul 5.30 pg . hehe . dalam 6 buah kereta join konvoi ari tu . sikit je tu . bru ade 4 family . ade y tak lehh nak join . huhuhu .

dalam kul 7 , ktorang pun sampai lah kt tempat tu . sejuk nye , best doe ! nyaman je ase . mase tu gelap agi . selain nelayan , family ktorang je ade kt citu . bayang kan lahh . hahah .

agak gelap lahh . 

comel nye yaya :)

gelapgelap pun da start cari .

huhuhu 

tu diaa . kerabat kami !

engineer pun ade

mak aku ni ! hehe

holiday kali ni , anakanak sedare aku de jgk . 

adha gn muke baru bangun tido

fariz

yaya !

orang laen gh sebok cari kepah , kami , budakbudak y xabis skolah agi , maen bola lahh . hahah


maen bola tu satu hal , satu agi hal , suke posing lebih . hahah

yah gn anak sedare dye , adam

ida gn anak sedare dye , fariz 

sian dak ni , berak dlm seluar

pose ler

nak jugak . haha

seterusnye , kami maen tanamtanam lak . mangse , sepupu aku , fizi .





hasil mencari kepah dr pagi sehingge tgh hari , .....

besar tuu !

dah penat maen air bagai , makan time lahh . menu ? maggi sematemate . hahah . 


sian adha . lapar sangat

muke yaya dah merah . sian dye . panas sangat  :(


lagi gambar ?

due bradik kne angkut air . hahah 

bile dah abis makan , siap kemas , kami pun pulang lahh . sume muke penat je . tp puas sbb kepah nye besar besar . thnx to abg faizal cz dye mencadangkan tempat tu :P 

mase untuk pulang ! kecapetan suda

malam tu pulak , mak sedare aku belanja kitorang makan char kuey teow . sedap ! kenyang sangat ! thnx mak jang ! nnti belanje lahh lagi :)


-tu je lahh post tuk holiday thun baru cine kali ni . enjoy sgt ! 
-thnx cz sudi bace . 
-bubye :)

miela saje

No comments:

Post a Comment