Monday, February 14, 2011

letih :(

skunk ni ( mase aku menulis post ni ) , keje mengemas bru je siap . letih nye . dgn pngaruh ubat y agak kuat , lg menguatkan niat aku tuk tido . hohoho .

minggu ni last aku dok kt kawasan berek . cm tak caye je . dekat 10 tahun gak aku dok cini . dr aku kecik , lg rendah dr mak aku , smpai lg tinggi dr mak aku n boleh melawan ckp mak , aku dok cini . cm sedih pun ade nk tinggal kan umah ni . tp , kene lh jugak . tp y pling penting , aku bkn anak polis dah . hohohoh .

btw , pd sape2 y nak taw , semalam , dlm kul 2 pagi , aku g hospital . sakit perut aku makin melampau melampau . kelmarin , aku kene keracunan makanan . sian aku . muntah smpai aku tak larat dah nak gerak . air banyak ilang . semalam , mak gn ayah aku teman aku . sian dyorang :( lepas kene 2 suntikan , baru ler lege skit . pedih woo kne cucuk !


ubatubat yang menakutkan aku *tutup mate :(



tp alhamdulillah . lepas kene cucuk , sakit pun da kurang ckit  :) M.A tu bgi aku 3 jenis ubat .

ni tuk cirit

ni tuk muntah

haa , ubat ni lah y wt aku gntok . ni tuk sakit perut . hohoh

thanx to the M.A sbb tolong rawat aku . hohoh . thnx jgk kt mak ayah aku sbb snggup tahan mate anta aku g hospital <3

k lahh , mate aku dah berat ni . nak tido . bru mkn ubat . hohoh . dat's all for now . chow :)

miela saje

No comments:

Post a Comment