Thursday, August 4, 2011

arini ?

woohoo . arini aku g skula . baek tak ? mau tak baek . tak mau aku dpt surat amaran kali kedue . naye naye :P

setelah sekian lame , bru arini aku nak g bank . aku dah pokai weyh . sedih :( along aku bank in duit cpt sgt bulan lepas . da tergune g ipoh aritu . abis ler aku bulan ni .

aku bwak kuar rm50 . n guess what ? duit aku tgl rm18 je skunk . lepas aku bwk kuar duit , aku topup an tuk farit rm10 , tuk aku rm5 . pastu selipar farit da putus , aku belanje dye selipar sepasang rm10 . pastu aku beli mknn kt bazar ag . yelahh an , aku utang farit 30 inggit . tu kire aku bayar utang dye balik lahh tu . haha

aku gh fkir cm ne nk mintak duit lebih kt mak aku . aku dah ler baru pas gado gn dye . adooyy =.='

pastu pastu an , sal aku gn farit lakk . still best fren ! wlaupun aritu gado n ibu farit tlh mnyelamat kan aku , skunk da happy balek da . itu lahh kitorang . terus menerus gadoh n berbaek . that thing will keep continue n going on till our relationship end :)

erm . weekend ni aku balek umahh parents aku . farit cm tak suke je aku asyik balek kmpung je . yelahh an , aku jauh . sape nk gado gn dye lau aku takde . hehe

aku rindu adik aku , ikwan . lame tak lepak gn dye . rindu dye sgt2 <3

miela.saje

No comments:

Post a Comment