Monday, August 8, 2011

kau sial !

selamat sume .

tajuk y agak kurang ckit an . tp nk lepas geram kowt . kene lah cm tu . tak kan nk lepas geram ckp lek lok an =.='

motif aku geram ? ade ler somebody ni an . dye ckp aku babi setan n sekutu dgn nye , aku takde lah nak tacing berie . bile aku ckp sal awek dye , tarik muke gn aku terus . sial lah laki cm tu . dye tak taw nk jage ati aku tp aku kene jage ati dye , COMPULSORY ! mmg tak adil sgt lahh . 

dye tak tw , perempuan ni lah y selalu dye maki , 
selalu dye tengking , 
selalu dye mara , 
selalu dye mengamuk , 

y sabar gn perangai dye , 
sabar gn baran dye , 
tahan gn sume ayatayat dye , 
setie gn dye tk kire ape jadi , 
utame an dye dr sume bende , 
sayang kt dye walau sebanyak mane dye maki
n tak tinggal an dye mcm awekawek dye wt sebelum ni . 

DARI

awekawek dye y sebelum ni
y dye sayang sgt , 
y dye back up sangat ,
sanggup korbankan macam2 tuk penuhi permintaan si die ,
y dye caye sangatsangat ,
y dye utame an dr segale nye ,
n paling penting 

DAH TINGGALKAN DYE DISEBABKAN LELAKI LAEN !

serves you right !

penad lah cam ni . aku je kene mara . kalau bukan salah aku pun aku kene mara . memang adat dunie mcm tu kowt an . y jauh nampak . y dekat ilang terus dr depan mate . 

aku nasihat an kt korang , lau jumpe spesis laki y menjurus kpd ape y aku da ckp td , tinggal kan jelahh . t da terlambat , nyesal lakk korang . 

miela.saje

No comments:

Post a Comment