Friday, December 17, 2010

2011

aku tak pernah terfikir pun nk idup berjauhan dari mak ayah aku
lau masuk asrama tu laen cite lah
2011 nnti , aku idup berdikari tanpe mak ayah aku
yg ade cume kkak aku
dah lah aku nk tempuh peperiksaan yg pling besar nnti
boleh ke aku survive ?

lau dok dlam kwasan berek polis xpe jgk
berani lah jgk lau aku dok sorang2 pun
tp aku kne dok kt kawasan perumahan
dah lah sejak kecik aku x pnh dok kt kwasan cm tu
idop aku dr kecik dok gn mak aku n dlm kwasan berek polis
dasar anak manje btol lah aku ni

aku asyik terbayang je mcm ne lah keadaan aku tahun dpan
oke ke ? boleh study ke ? duit cukup ke ? leh urus diri sdiri ke ?
mcm2 aku pikir
kadang2 aku ase thun dpn ak idop mcm student universiti2 or kolej2
y diam kt kwasan perumahan

aarrrghhh ! aku takut la
aku takut aku tak leh nk urus diri sediri je
sempat ke nk blajar , nk kemas segale bnde , terkejar kejar g tusyen
aku dah lah mude ag , tmbah lg aku kerap lepak lepak , jalan jalan
leh ke ?
:'(
aduh !

tpi jauh dlm hati aku ni berkate , 
boleh , insya Allah .

No comments:

Post a Comment