Saturday, December 18, 2010

temansejatiku


ni sape ea ?
haa , ni lah aman . 
ape kne mngene dye gn idop aku ? 
dye lah kawan baek , adek , pendengar setie , penolong semase susah , n kdang2 dye jadi BF aku . 

banyak sgt jase2 dye kt aku . mase aku susah ,dye lah org pertame yg dtg menolong.
before aku pnah story sal dye , tp aku story lik lah . 
name penuh dye Muhammad Hazman bin Tajuddin
umur dye sebaye gn aku , tp lagi mude sbb dye lahir 15 September 1994
dye lahir kt Pahang *sme gn aku
dye anak bongsu dr 4 adek beradik *sme gn aku ag
tp adik beradik dye sume hero *tak same !
kelas ? 4VT1 , sekali gn adi n alan *his besties
gangster ? tah lah . tp tgk tapak tangan dye , puas lah lau kene penampar pun
kekasih ati dye ialah *drumroll , AFG6049 , KRISTAR hitam
hehehe 
lau nmpak moto tu kt mane2 ,
WATCH OUT ! AMAN'S AROUND
hahaha

kawan baek ? pendengar setie ?
sbb dye slalu teman aku mse aku boring , n dengar sume msalah aku
wlaupun dye terase or makin ati gn ape yg aku ckp
tp dye tetap dengar
he's so strong
lau masalah aku wt aku nangis , bahu dye aku cari
mse aku nangis , dye nangis skali gn aku
n dye pjuk aku sbb dye x snggup tgk aku ngis lame2

apesal aku ckp dye kdang2 jd BF aku ?
sbb dye caring gn aku melebihkan BF aku y sebenar2 nye
jujur ? xleh ckp , sbb mseh ade bnde dy x gtw aku lg
hehehe

penolong time susah ?
sbb asal aku xde duit or motor aku wt hal ,
dye lah support ckit or tlg wt pe y ptut kt motor aku
dat's y aku syg dye sgt2 !

n one more thing ,
he is totally MONSTER ENERGY LOVER !
same mcm aku
LOL
aku ingat ag , aku beli sweater ME (MONSTER ENERGY) ,
dye ni pun bengkek sbb x dpt
x lame paz tu , dye beli t-shirt ME *xkesah pun
heheh
alan beli cap ME tp aku tgk aman y slalu pkai
tp yg pling best , adi beli t-shirt ME tuk aku
n de org jelous ! haha *lough like a evil
n FYI , motor ktorg de sticker ME y same
n bukan sume org perasan
hehe

walaupun dye wt baek gn aku , 
aku tetap xleh time dye sbgai BF aku
sbb aku x layak tuk dye
aku tak sebaik dye
aku tak leh bahagie kn dye
aku tw aku akan maen kan perasaan dye *again , again n again
n
aku tak leh sayang dye sebanyak mane dye sayang aku



he's one in a million
<3


No comments:

Post a Comment