Thursday, December 30, 2010

happynewyear :)

sayonara 2010 , aloha 2011 ! 

bermule tahun yg baru ,
mesti sinonim dgn azam yg baru :)
ingat korang je ade azam
aku pun ade :P
azam baru aku same seperti tahun yg sebelumsebelum ni :
-nk belajar rajenrajen *spm
-tak berboros cam tahun ni *ish ish
-jgn buang mase *boleh ke ?
-lagi ? tah lahh
haha :DD

korang pernah terfikir tak ape yang korang PERNAH berazam tahun lepas ?
n korang pernah flashback , korang da tunai kan azam korang tu sebagai mane yg korang azam ?
aku ?
jujur *serius
tak sume azam aku tahun lepas aku capai .
sedarsedar je , tahun ni dah nak abis
                                                 cepat sgt :(

percaye lah ,
ujung tahun 2011 , korang akan fikir same cm korang fkir skunk .
cam aku , aku tak sedar lagi aku nk amik spm tahun dpan *kurang dr 11 bulan ag .
tp aku still menghadap pc , *fb-ing , blog-ing
tah lah ble aku nk sedar  :(

pade 1.1.2011 ni ,
akak aku nk bertunang
so aku tak leh ler nk celebrate new year cm dulu
sebab ?
aku kene balek umah mak aku daa
:(
tape lah
sume demi kakak aku tersayang
haha :)


pade sumesume yg kenal aku
i'm wishing you ,
HAVE A SPLENDID NEW YEAR EVE !
&
HAPPY NEW YEAR GUYS ! <3



to bulanbintang aku , 
aku tetap sayang korang .
aku harap ,
kite leh kawan sampai bilebile
:)
♥ tengku aman alan adi 

No comments:

Post a Comment