Thursday, June 23, 2011

kegilaan kami !

haha . minggu ni best . sebuk gn sukan . so kurang ler belajar . takde ler kul 1 tu , muke sume ketat je sbb penat n lapar . tu baru kul 1 , lau balik kul 2.15 , aduhhh . malu nak tgk muke sdiri . cite sal arini , disebabkan arini ktorang kene tgkap gmbar tuk majalah skul , tibetibe dyorang terlebih nk over reacting ckit an , nk tangkap gmbr lg . hp aku ler mangse nye . heheh . mulemule tangkap gmbar ramairamai , aku mesti lah takde ann .

gambar beramai ramai n of coz , without me :(

mulemule , kat tangge blok .


meyh aku kenal an satusatu kawan aku . yg bawah sekali pakai baju skula name nye fatin . baru je pindah awal tahun ni . yg pakai baju wane itam ijau itu *baju batch , name nye syeera , my girl lahh :) bertudung biru sharmin namenye . masuk skula aku since tahun lepas . tak baru dahh . sebelah sharmin n blakang fatin yg memakai baju putih biru *baju kelas tuu , ili munirah . belakang ili , menoi ataupun atikah . then , yg pakai tudung itam n bebaju putih itam tu yg senyum tu namenye husna . y terakhir sekali yg paling atas name nye ayuni . baru je pindah . tak smpai sebulan ag . so still pendiam ag . ktorang pun tk tw perangai dye cm ne .


tengoktengok ade lakk sorang extra . yg berbaju itam ijau n betudung kelabu , name nye umi . kawan baek aku gakk . sekali aku tgk gmbr ni , smart plakk . hehe

kt kelas plakk ann .

k . skunk dlm kelas . orang yg same gk . 

 

se , due , tige , SMILE ! *klik

tp dalam banyakbanyak gmbr , aku plg suke gmbr ni .

yelahh , mentangmentang birthday fatin baru lepas , so HAPPY BELATED BIRTHDAY FATIN ! pdan muke ko kne boo :P

aku gn tengku pun geram ler gmbr ktorang takde , so ktorang tgkp gmbr ktorang due je . hehe .

ni name nye tengku sharifah nurehsan . my ex housemate . skunk dye hostelian .

 
 

lalu , sharmin pun nakk gakk .



err . pengumuman ler . gambar nmpk buruk sbb tak diedit . aku malas nk edit edit ni . asal an ORI suda . tak usah nk FAKE FAKE an fakta . haha . tu je lahh post tuk kali ni . tak sabar nk tgu ari sukan . so , post seterusnya berkenaan ari sukan . hope dpt tgkp byk gmbr gn geng . hehe . k chow !

miela.saje

No comments:

Post a Comment