Sunday, June 19, 2011

masalah setel !


ko da bace ew sial ? haha . bagus bagus . lunas ke ? dkt je upe nye . skunk , aku umum kan ko dah menang . hadiah nye , ko amek lah balak ko tu . aku tak nak dye lah . tu yg ko nak an ? skunk ko da dpt . leh r ko kikis dye cukupcukup an ? oppsss . terlepas suda :)

so skunk aku ase aku dah tak de hal gn ko . sume dah setel . aku mls nk pkir sal korang da . wt nyemak je . best ew dpt kalah kn aku ? sedih nye aku kalah :p . puas ke tak ? hope ko puas r . aku wt post tu sbb mmg aku nk bg ko bace pun . ko sedapsedap tulis macammacam dlm facebook , aku pun leh tulis macammacam dlm blog . ape de hal ? an ?

k . end of the story . pas ni , aku tak kenal da ko . n kalo ko tak nak sakit ati , tak payah bace blog aku da . wt nyemak je dpt viewer cm ko . dahhh !

miela.saje

No comments:

Post a Comment