Monday, June 20, 2011

satu satu masalah . haissshhh !

addddoooii . masalah datang bertubi tubi . penad lahh . memang lah sume de masalah . tp jenis masalah tu macammacam an . dlm due tige ari ni masalah dtg kt aku byk sgt . mungkin sbb aku byk dose kowt :(

masalah y mulemule skali , awek dye tu tak abisabis nk sakit an ati aku . y dye tu plak , nk backup awek dye . fine lahh . aku mlas nk amek kesah da . ati terlalu sakit .

lg masalah , bile dah putus gn si die , aku bukan benci dye . tp aku semakin menyayangi dye n semakin rindu kt si dye . memang nyesal sgtsgt wt dye sakit ati . jahat nye aku !

lg masalah , mak aku sakit . aku tak balik tgk , duit takde . semalam ari bape . aku terlupe . aku tk balik jgk . surat amaran pertame dr skula dah smpai . abis aku :(

adddoi . arini pun aku tk g skula . bangon lmbat . aku ingt nk setel mslh aku gn dye n si die arini . tp tah lahh . pening pening .

miela.saje

No comments:

Post a Comment