Friday, July 29, 2011

another splendid day :)

hari ni hari jumaat . bgi aku best . sbb aku mmg ade mood kowt arini . harus lah ade an , bile dah dok sbelah syera an . syera n her new phone ! cantik . sony ape tah . apy birthday syera . tu lah , laen kali jgn tak suke sgt lah anset touch screen . an da dpt anset cmtu . hahah .

disebabkan syera ade hp baru , lalu hp tu digunekan untuk snapsnap pic lahh . haha . ni lah antare pic td =)




lepas tu an , ade khabar angin propaganda bagai akan ade spot cek arini . kelam kabut ktorang cari port nk sorok enset masingmasing . 5 minit kemudian , dgr plak propaganda spot cek takde arini , ari isnin lak ade . 

errggggghhhhh =.='

lau isnin takde gak , aku tak tw lahh nk ckp ape . hahah . bydaway , thnx syera bg pnjm enset ko y baru tu . cantek lahh enset tu . heheh . nk sepuluh leh ? =.='

mase rehat td , bermakne ye bg kami . yelahh an , rehat terakhir . bulan dpn da puase da . sebulan takgi kantin . rindu lak t kt kantin , kt makcik kantin , akak kantin , pakcik kantin , abg kantin . hahaha . 

yes ! minggu ni da abis . mlm ni aku nak balek umah mak ayah aku . rindu sgt kt dyorang . n rindu kt bilik aku , rindu kt home theater tu n rindu kt dapur mak aku :( . balek ni aku nk tngok movie puaspuas n tolong mak ak masak . lame lah tak tolong dye . cm ne nk tolong , balek pun takk . heheh .

last but not least , ade ag 108 hari nk spm . n i'm dead ! =.='

tu jelah kowt post tuk arini . bubye .

miela.saje


No comments:

Post a Comment