Sunday, July 17, 2011

new friend :)


ha , ni lahh kwan baru aku . name dye naim . sebaye aku je . dye ni cute comel baek je . heheh . aku pun baru je kenal dye . tp dye ni memang best . aku n naim baru jumpe 2 kali tp rapat nye yg amat :) sweet tak dye ni ? :)

first aku jumpe dye kt jusco . dye ni dimiliki oleh sorang kawan aku . so hang out pun skali ler . mase first aku nmpk dye , aku bajet dye dah abis skola . upenye , bila ditanye tanye , sebaye . so mula lahh berkongsi story . kelas pun amek subjek sains yg kebetulan nye same , so sembang sal study lah byk , an naim an ? naim ajar aku add math , jgn jeles ye ? haha . takde motif lak korang nk jeles .

kali kedue jumpe kt anderson school , ade game rugby . dye pun datang . kitorang mmg story due je lahh . tak peduli da sal sume orang . kali ni ktorang wt sharing . sharing sal feeling . sharing is caring doe . haha . ktorang simpan perasaan y same , status ktorang pun same . an an ? eh , nak taw tak , naim dpt PLKN . sian kt naim . t naim balek , gelap plak . t jgn lupe pkai sunblock banyakbanyak taw . heheh . good luck ! 

best lahh hang gn dye . dye sporting , setie mendengar cite aku yg tak sudah sudah . ahaha . thanks ea naim sudi kawan gn mila . naim baek sgtsgt . jgn jeles ea lau aku ckp dye ni boyfie baru aku . haha . sorry ea naim . amek gmbr naim tnpe izin . sory sory :P

miela.saje

No comments:

Post a Comment