Friday, July 8, 2011

satu agi !

kepade orang tu , *err sapesape y terase , jgn belagak bandar ye . ko dah dok kampung , cakap piaw punye loghat negeri ko , ko jgn ler belagak nak loaded sgt . aku gn ko takde ler jauh sgt beze nye . tp aku de sifat humble . ko dah ler dok kt citu , nun punye hulu , belagak nk loaded . lau duit sdiri or duit mak bapak kandung ko , aku tak kesah lahh . ni kikis duit org laen ? maluuu lahh weyh ! kantoi r nmpk an diri ko y sebenar nye . hahah . muke ko tu ? err . jgn lah menampak an ko tu kurang ajar sgt . segan lahh . t org tak pandang .

err . ni lagi sorang . pe aku de , sebokkkk je nk ade . memang haram jadah ea kau ! nape ea aku leh kenal n hidop gn ko ? ase cm nyesal je kenal ko . nk jatuh kan aku , tu ler matlamat ko . tp sorry ler aku nk kalah gn ko . ko tu dari sejak aku lahir ko tu mmg dah jatuh . i'm still de winner u know ? dah lah songsang , stop it lah nk kaco idop aku . ini boleh menimbulkan satu perasaan yang kurang enak , iaitu perasaan benci . aku benci kau lah sial ! jgn ler nk tmbah an dose aku benci ko . bodo !

ade lagi tak ? takde da kowt wt mase skunk . k . chow lu .

miela.saje

No comments:

Post a Comment