Friday, September 9, 2011

fucking damn hell !

salam sume :)

eermm . aku tak taw nak update sal ape act , sbb terlalu byk story .

aku mula gn TEKANAN ! ye . aku ade tekanan skunk . macam2 masalah .

list tekanan aku *hamboi* :
~aku pressure gn trial yg mcam hell je aku ase ,
~then sal phones yg rosak lalu menyebab an aku saked ati ,
~pikir duet nk repair phones tu ,
~pressure gn perangai adek beradik aku ,
~pressure gn jiran sebelah umah kesayangan aku tu *sayang ke* ,
~ditambah agi gn prgadohan aku n adek kesayangan aku .

tp sume pressure tu aku pendam je . aku maseh lgi senyum n bgelak tawe gn sapesape yang nk gurau gn aku . memang saked ati , sbab kadangkadang mase aku gh jawab exam aku terpikir sume tu . mau tak spoil semangat aku :(

pengumuman , aku punye ' list the-most-hate-person ' dah kosong . aku dah maaf kan sume orang . haha . raye kan , harus lah . so , kirenye skunk ni da 0-0 lahh :)

trial ? cam hell ! susah sangat . yelahh an , mane tak susa , aku tak study sangat . hahah .

sal adek aku , mmg aku salah . aku mara kat dye although bukan salah dye 100% . aku dah cube nk mnx maaf , tp dye tak leh time agi . tk pe lahh . bg dye mase . rindu dye sangatsangat !

aku n geng celake aku , syeera , semakin bahagie . hahah . makin byk story ktorang . sumtime aku rindu nk enjoy mase form4 dulu , tkde pressure langsung . syok oo ! skunk , adooyyy .

k lahh . wish me luck :)

miela.saje

No comments:

Post a Comment