Sunday, September 11, 2011

open house terBAIK !

salam sume :)

arini an , MY PRINCESS , umi , ade wt makanmakan kt umah dye . dye jemput aku . tapi haruslah aku bawak abang aku , farit , n ade agi sorang kawan aku , man . umi ajak syamsul afiq , her beloved guy <3

kitorang tak makan kat dalam umah , ktorang makan kt belakang umah umi . motif ? segan . dalam umah ade ramai orang . yang segan bukan yg prempuan , y lelakilelaki tu :DD kt belakang umah umi ade sungai , ade buaian n ade gitar . haruslah ade makanan an . lau tak bukan open house name nye . haha

ktorang dtang kul 5 . balek kul 7 lebih . punye lame sembang . 

makanan y ade tdi , mi kari , kuih limas n pengat ubi . mulemule sume makan mi kari . pastu da kenyang lepak sembangsembang dulu . pastu sambung mkan kuih limas tu . tp sorang pun tak sentuh pengat ubi . akhir nye ,farit y abis an semangkuk pengat ubi .

function gitar tu sbb sume kat citu kecuali aku reti maen gitar . haha .

soronok sgt td . otak sume gilergiler . macammacam topik ktorang sembang = rugby , bola baling , hantu , trial spm , gitar , kakak kakak y menyegalkan , sungai , kucing , ulat , taik , buaian , mangkuk tandas n byk agi y aku tak engat . haha

dah syoksyok lepak , aku tengok jam kul 6.50 . aku ajak dyorang balek , dyorang tak nak . nk sembang agi . tak leh tahan tol . farit gn afiq bukan rapat pun , tp bile jumpe , fuhh sembang mcam kawan baek sehidup semati woo . :DD





gmbar last tu , adek umi berebut buaian gn farit . haha . tak lehh blahh .

finally , thanks umi n family cz ajak kitorang . sedap ! n thanks kat farit , man , n afiq sbb menggile kan lagi ptang td . haha

miela.saje

No comments:

Post a Comment