Monday, September 12, 2011

trial + batuk + selsema = :(

salam sume :)

arini pemilik blog ni tak sehad . sian an :( macammacam penyakit muncul pd saatsaat genting macam ni . hoho . adekah ayat aku terlalu skema ? biarkan . beginilah keadaan nye bgi orang sakit . *err . takde kene mengene pun act*

ok . sudah merepek tak tentu pasal . paper arini paper agame 1 n agame 2 . aku boleh jawab lahh jugak , tp betul salah tak taw lahh . haha . pagi tadi , aku tidur kul 4.30 pgi n bangun kul 6.00 pgi .

perghhhh ! mcam ne lahh agak nye aku an . haha . dlm dewan td , aku tak abisabis bersin n batuk . memang menganggu lahh jgk . tp nk wt cm ne , bukan aku mnx mcm tu .

arini , saye nk umumkan secare rasmi nye , bahawa , saye suke kt seseorang . dye satu sekolah sye jgk , but different class , tp tiaptiap hari saye selalu tengok dye . dye tak secomel mane , tp saye suke muke dye . hehe *gatai nye*

oke oke .udah smpai itu je story nye , takmau panjangpanjang . t terkantoi siape . hehe .

tah nape arini aku rindu sume orang . aku rindu family aku , kawankawan aku , jiranjiran aku . aku pun pelik . n the person who i miss the most , is my dad . aku rindu sangatsangat kat ayah aku . td aku menangis teringat kt dye . i love you so much dad !

disini jugak aku nk menyampai satu berite sedih . yelahh an , dah syoksyok dengar berite gembire , kite kene gak mengenang nasib orang laen y tak sebaek kite .

malam semalam , aku terbace status pelik kawan aku ni . aku pun tanyelahh kat sorang agi kawan aku , rupenye ayahnye telahh kembali ke rahmatullah pd ari sabtu malam ahad lalu . sebab ? aku pun tak taw . apepun , takziah kepada keluarga kawan aku tu dan semoge rohnya dicucuri rahmat dan ditempat an dikalangan orang yang soleh . Al-Fatihah .

that's why kowt nape aku rindu kat ayah aku . lau aku kat tempat dye , tak taw lahh aku kuat ke tak nk tanggung . so , hargai lah orang y ade didepan kite selagi kite masih mampu .

takziah jan :(

miela.saje

No comments:

Post a Comment