Monday, January 24, 2011

first holiday vf her !

pulau pinang ?
kat mane tu ?
kt utara semenanjung malaysia lah .

dlm bulatan tu lah pulau pinang

trip kali ni actually family trip . tp aku ajak tengku follo skali . so in a same time leh jadi 'OUR FIRST HOLIDAY TRIP TOGETHER' . heheh <3

ari sabtu , bertolak dr batu gajah ke umah mak aku dlm kul 7 pg n sampai dlm kul 9 . then brtolak ke penang dlm kul 10 . terus g pantai . hahah . dlam perjalanan tu , aku tak tau nk wat pe , so aku pun bace lahh buku 'CATCH US IF YOU CAN' . da bpe lame miss see tho soh abis kan , tp x abis pun lagi .teruk tak aku ? :P


mase aku tgh kusyuk bace buku tu , tengku slow by slow tido kt bahu aku . sian dye letih kowt . ape lagi , aku pun tangkap lahh gambar . blog punye psal . hahah


mase lalu kt penang bridge tu , sempat lahh tangkap gmbr permandangan , walaupun tak berape nk cantik cz i'm not a professional photographer . LOL



dah sampai kt pantai dah . hehe .suke nye . ape lagi , pose lahh ! haha




ni tengahari . petang pun g pantai lagi . motif ? mencari ape tahh , aku pun ta tw name nye ,tp dyorang slalu pgil lala . aku pun confius . heheh .

petang best ! berendam semau-mau nye . :) . berendam , rendam jugak . tp proses pencarian harus diteruskan . hahah .

no caption for this picture .

semangat harus diteruskan :P

my bro pun cari jugak . family outing lah katekan . :)

y baju biru tunjuk peace tu , dye ngaku perasan nsem ckit . haha :P

ni memang mem'promote' diri suh aku tangkap gambar dye . suh aku masuk kn dlm blog segale . hahah . :P

mencangkul ye ! penting sgt . haha

mak aku menundukkan muke nye . malu ! hahah

ayah aku tak leh masuk air sebab kaki still sakit lepas xcdent ari tu . sian ayah aku :(

budak mane ni ? berendam x mau bangun bangun . hahah

ari pun dah malam . ape lagi , mohh ler pulang . hahah


aktiviti malam pulak , dok kat umah abang aku , n then watching movie vf my family . :)

ari ahad lak , mase tuk pulang ! before datang tru bridge , kali ni balik naek ferry .


ape lagi , rutin aku , tengku , akak aku , POSING TIME !






bukan ktorang je , candid parents aku lahh plak. hahah




the others ? hahha. jgn gelakk tw . buruk giler . haha





tu lahh antare gmbar2 kami y agak buruk n giler . hahha .
 i have a great moment vf my family n her . <3
love u guys !
n thnx sangadsangad cz sudi bace blog aku ni . hahah
chow !
miela saje

No comments:

Post a Comment