Saturday, January 29, 2011

Stesen 18 =.='

hari ni , sabtu , 29 Jan 2011 . baru aku sedar . dah nak abis januari . tp aku masih bersukesuki sanesini . tak sedar nak amik spm . hehe . mcm harini , next destination , McDonald Stesen 18 . aman y plan . bonda n ayahanda nye tiade dirumah . huhuh . tp , plan kali ni cume aku , aman n tengku je . adi tak leh join , kawankawan dye datang umah . alan tak leh join . dye teman zakwan g k.l . huhuh . tp ta pe , asal kan boleh lepak . but before dat , aku dah g amik lesen aku . bangge wok ! aman panas je tgk stiker P kt moto aku . sian aman . t dpt jgk .

jadual mase nye bermula dlm kul 1.30 , aku n tengku tunggu aman kt Petronas Taman Orkid . then ktorang ikut jalan Taman Jutaria . mengharap epoy (abg ex bf aku ) nampak . tp laen plak y nampak , nuar (EX bf aku ) . EX ye penting ! -.- biar je lahh . ktorang terus menuju ke mc'd . lapar bangat .

dah sampai kt mc'd ,  n dah cari tempat duduk , aku n aman ke kaunter . aku order double cheese burger 2 set tuk aku n tengku . aman lak order prosperity . hehe . ni antare gambar2 y aku smpat amik . biase lah . tgh lapar . mkanan dpn mate . kaut je lah . haha

tu dia !

aman nye ye !

mie's n tengku's

aman minum air ni lahh tadi :P

resit

finally =.='

makan punye makan , aman ajak maen pool lak kt Tesco Stesen 18 . first time woo maen . thnx aman cz ajar . haha . dah maen 3 game , balek lahh . kali ni , baru nmpk epoy . huhuh . at last ! hehe .

petang lak dalam kul 6 , ktorang bersama adi , g lepak plak . sembangsembang . topik ? hantu ! diulangi , H.A.N.T.U ! haha . lepas topik hantu , topik Caller Ringtone lak . haha . dalam kul 7 lebih , baru balik umah masingmasing .

kunk dalam kul 9 (skunk kul 8) , ktorang lepak agi . boring . heheh .

sayang korang ketatketat !

miela saje

No comments:

Post a Comment