Wednesday, January 5, 2011

kantoi ! :DD

cerite ni terjadi lam kul 6.30 ptg td .
insan y terlibat , aku , tengku n emak aku *penting

mase tu aku dgn tengku tgh meniarap kt atas lantai , fb-ing n blogging .
terdengar lah jeritan dr luar , mak aku suh aku lipat baju .
aku pun ckp lah , 'tengah lipat baju ler ni'
tengku gelakgelak :DD *jahat x aku ? haha
tengku lak cakap , 'tibetibe mak kaw masuk bilik mcm ne ?' *dgn muke tertanye tanye
aku cakap lah , ' tak payah lah mintak . mulut kaw da lah masin '

tak sampai 3 minit , mak aku bukak pintu .
aku tak taw nape , aku bangun pastu aku campak phone aku atas katil .
automatik , mak aku tuduh aku tgh gayut .
muke tengku lak mengalah kan orang yg join America's Funniest Home Videos .
pelik sungguh muke nye .
aku gn tengku gelak tak ingat dunie .
mak aku nk mara pun tak jadi .
terus dye join ktorang gelak . :DD

sampai skunk aku gn tengku terbayang bayang tragedi y agak memelikkan .
aku pelik , ape motif aku campak phone aku td ?
=.='

No comments:

Post a Comment