Wednesday, January 26, 2011

member aku yang giler !

dalam kelas aku , 5sc2 , aku de bestie y khas diwujudkan tuk mengutuk orang yang tak bape nk betul . haha . nakal tak ktorang ? :P

aku mule dgn ahli pertame .


name gadis di atas ni , Sharmin Amira . dye lahir 30hb jan . dye ni bukan dak perak . tp K.L . mase first masuk dulu , pemalu yang amad ! tp dah lame , baru aku taw ktorang sekepale . dye ni unik . waktu pagi , dye cergas . masuk kul 9 , dye dah nyawe2 ikan . motif ? lapar ye . diulang , LAPAR ! haha . badan papan tp makan banyak . hehe . dye ni up-to-date lagu terbaru tp english jelahh .

ahli kedua ,

bestie aku dari form 3 . NurHanis Asyeera . sorang agi otak gilergiler . best giler gn dye . dak ni agi mude dr aku , cz dye lahir 20 julai . taken already taw . by syahrul ikhwan <3 . sweet giler dyorang . dye ni same gak pengawas cam aku . geng lahh kirenye . dye ni sentiase ade mood . dye lahh kawan pertame aku y taw segale pasal aku . dye mmg sporting . reason ? dye tak nak aku pendam sorangsorang . so sweet ! heheh . love u <3 .

ahali ketige ,

dye ni dah familiar gn blog aku . tengku sharifah nurehsan name nye . mmg masuk ayor punye budak . hahah . lahir pd 11 oktober . tarikh keramat ye ! dye ni leceh ckit , pntang aku mencarut msti dye bising . uhuhuh . tak banyak nk describe . otak gh blur .

n the last one ,

aku lahh ! hhaha .ktorang je lah together2 menambah dose berbakul bakul . hehe . 

thanx ea korang sudi jadi kawan aku n memberi idea idea tambahan tuk mengutuk sapesape je y tak sedap ktorang pandang . haha . love u guys <3

No comments:

Post a Comment